گسترده تر از تنهایی من عالمی نیست
 
مردی اسیر در قفسی ساخته از جنس بیگانه
مرد قفسی ترانسکشوال اف تو ام


در این دنیا سوختم باختم

کوکب بختم ستاره ی آسمان وحشت شد

واااااای بر این شب تاریک

سرگردان به دنبال روشنایی

همدمی برایم نیست گسترده تر از عالم تنهاییم

عالمی نیست

بر گذر ثانیه های سیاه لحظه ها با شمارش تیک تاک

ساعتم در حسرتم که ای کاش من هم یک روز زندگی کنم

خدایا التماسم را بپذیر من در این دنیا من نیستم

اگر ازین قفس رهایم نمیکنی جانم را بگیر

پروردگارم عشق اول تویی و عشق بعدی عشقی که

به مردم عادی دادی........

عاشق می شوند و عاشقانه نغمه می خوانند

 

چه درد بزرگی!در پوشش اجبار زنانه

صدایت کنند خانم

چطور مردمت بفهمند که تی اس ها زن نیستند

فقط اسیر قفسی از این جنسند نه خود زن

 

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

zeynab
ساعت3:52---29 دی 1391
salaaam oh oh daeem un bala che nazAri dade
dada umadam begam hamun emruz tavalode daeeme shomam davatiii
tashif biyarid
adres mizaram


حمیدرضا
ساعت23:34---12 دی 1391
سلام داداش

از آشناییت خوشحالم.

بهترین رفتار با کسی که خیانت کرده و رفته اینه که حتی یک ثانیه ی دیگه از فکر و وقتتو باهاش هدر ندی.
پاسخ:سلام به داداش گلم منم از آشناییت خوشوقتم کوچیکتم داداش


شیدا
ساعت16:12---12 دی 1391
حــــواست بـہ دلت باشد . . .



آن را هـ ــر جایــ ـی نگــذار!



ایــن روزهــــــا دل را میــدزدند . . .



بــعد ڪہ بہ دردشـــان نـخــورد



جـای صـــندوق پـست آنــ ــرا در سطل آشـــــغال مے اَندازند !



و تــو خوب مـیـــدانے دلے که اَلمثنے شد!



دیــگر دِل نمـیشود. . .




پاسخ:فوق العاده بود. مرسی


شیدا
ساعت16:10---12 دی 1391
گوشه نــدارد که یـکـــ گوشه اش بنشینمـــ



و نفسی تــازه کنمـــ ...



گــرد گــرد استـــ



این زمین..



ایــنــ روزگــــار







شیدا
ساعت16:07---12 دی 1391
من همیشه میگم آدم باید واسه کسی بمیره که واسش تب کنه....بی خیال..خوش باش ..خودت میدونی همه آدما از این تجربه ها داشتن و ربطی به تی اس بودن نداره...اگه یک آدم عوضی و خیانت کار باشه با همه همینه عزیزمپاسخ:چشم سعی میکنم آروم باشم . شما خوبی شیدا خانم؟ چه خبر آبجی

ترسا
ساعت16:04---11 دی 1391
سلام استاد وب جالبی دارینموفق باشین.اگه خواستین به منم سر بزنید

فرزاد
ساعت13:55---11 دی 1391
اشتباهت اینجا بود که وقتی فهمیدی با کس دیگه س بازم سعی کردی دوسش داشته باشی

هر کی یه بار دس از پا خطا کردن بندازش دور تموم

خودتو عذاب نده

البته میدونم دس خودت نیس

حرفام فایده نداره میدونم همون طور که گفتی برا ارامشت دعا میکنم



راستی آره از این آشغالترشم دیدم ولی الان میگم گور بابای همه شون من خیلی وقته رو ادما حساب نمیکنم تو هم روشون حساب نکن میشی مث من تو خالی غم این چیزا رو دیگه نمیخوری
پاسخ:فدای داداش گلم بشم خیلی آقایی کوچیکتم داداش


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
برچسب:, :: 7 PM
پسر تنها

درباره وبلاگ


سخت ترین درد دنیا مرگ آرزوهاست در قفسی که در آن به ما امید موندن دادند و رفتند
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان قفسم تنگ است و آدرس asmanebisetare.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 5
بازدید کل : 1648
تعداد مطالب : 5
تعداد نظرات : 29
تعداد آنلاین : 1