درد های یک ترنس
 
مردی اسیر در قفسی ساخته از جنس بیگانه
مرد قفسی ترانسکشوال اف تو ام

در این دنیا چقدر سوختم! چقدر باختم !

 

کوکب بخت من تک ستاره ی آسمان وحشت شد

 

وااااااای بر این شب تاریک سرگردان به دنبال روشناییم

 

همدمی برایم نیست گسترده تر از عالم تنهاییم عالمی نیست

 

بر گذر ثانیه های سیاه لحظه ها با شمارش تیک تاک ساعت

 

در حسرتم که ای کاش  یه لحظه ی کوتاه من هم زندگی کنم

 

خدایا التماسم را بپذیر من در این دنیا خود من نیستم

 

اگر ازین قفس رهایم نمیکنی جانم را بگیر

 

من بدون عشق زنده نمی مانم

 

من بدون وجود خودم زنده نمی مانم

 

پروردگارم عشق اولم تویی  و عشق بعدی عشقی

 

که مردم عادی با آن زندگی میکنند نفس میکشند

 

عاشق میشوند و عاشقانه نغمه می خوانند

 

اما من مرد تنهای زمینم مردی بی عشق

 

در قالبی از جنس زن.....چه درد بزرگی!

 

با تموم احساس مردونگی و غیرت

 

فقط در پوشش اجبار زنانه صدایت کنند خانم

 

خدایا چطور ترانسکشوال های اف تو ام که خلق تواند

 

به بنده هایت بفهمانند که زن نیستند؟؟

 

فقط اسیر قفسی از جنس زنند نه خود زن

 

اگر هم بفهمند یا ترحم می کنند یا تمسخر

 

درد سنگینیست خدایم اگر ...........

 

سن ازدواج رسیده همه مشتاقند که بگند انشاالله به عروسیت

 

عده ای که فقط به اسم دروغینم یک عمر نگریستند و نه به رفتارم

 

و نه به احساس و غیرتم

 

بر حسب عادت می گویند ایشالا یه مرد خوب نصیبت شه............

 

انسان بی خرد کدوم مرد؟؟؟ من که با تموم وجودم احساسم یک مرد

 

هستم چطور با همجنسم ازدواج کنم؟؟؟!!

 

و کسانی که میفهمند و وجودم رو درک میکنند فقط سکوت می کنند

 

 

مردمی که هنوز فرق دگر جنس گرایی رو با ....گرایی

 

 

نمی دونند و نمی فهمند  پروردگارم چطور زندگی کنیم؟

 

 

اگر عاشق دختر شویم به دیده ی مردم جسارت کردیم

 

 

چرا چون پسران قفسی هستیم نه پسران آزاد روزگار

 

 

خدایا خسته ام ازین اسارت رهایم کن من هم انسانم

 

احساس دارم آرزوی نهفته دارم همانند مردان عادی

 

من هم معشوقی داشتم که خالصانه و پاک دوستش داشتم

 

در حد بینهایت دل بستم اما پرنده ی من پرواز کرد

 

با پروازش من زنده به گور شدم عشقم رفت

 

چطوربیقراری های دلم رو آروم کنم او که میگفت:مرد من تویی!

 

 

چطور زنده بمونم و تحمل کنم که مرد دیگری غیر از من .........

 

خدایاااااااااااااااا

 

 

ازین زجر که فقط نامش برایم زندگیست رهایم کن

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

danial
ساعت18:20---20 دی 1391
mifahmam chi migi dadashamپاسخ:فقط ما هستیم که همو درک میکنیم داداش (ناراحت)

parijon
ساعت19:36---13 دی 1391
سلام دوست عزیز.نمیدونم چرالینک نمیشی؟
پاسخ:سلام پری خانم خوبید. اشکالی نداره آبجی من لینکتون کردم خودم به وبتون سر میزنم


فرزاد
ساعت13:47---11 دی 1391
فدای داشم بشم که این سختیا رو کشیده

ولی بخدا قسم نمیخوام بزنم تو سر اصل مطلب و کوچیکش کنم همه قضیه های تی اس بودن ما و زجر و ... که از این مسئله میکشیم یه طرف ولی عشق و قاطی تی اس بودنمون نکنیم داداشم من انقد پسر دیدم پسر خوشتیپ پولدار خوش اخلاق واقعاً آقا که به قولی هر دختری دوس داره زنش بشه دختره بهش خیانت کرده حتی پسره خودکشی کرده بعدش البته نمیدونم خوب یا بد نمرده هنوز زنده اس پسره ولی میگم ما از تی اس بودنمون زجر میکشیم و یه مسائلی داریم شکست عشقی هم از یه طرف عذابمون میده

ولی شکستتو پای تی اس نذار که بیشتر عذاب بکشی داشم

ایشالله همه چی درست میشه
پاسخ:قربون داداش گلم بشم حرفات درسته اما دست خودم نیس زجر بزرگی بهم داد پسرهای عادی با ما فرق دارن اونا قدرتشون بخاطر داشتن یه چیز...از ما بیشتره اما دخترای کثیف ما رو راحت تر خرد میکنند چون میدونند ما اهل خیانت نیستیم و با حساس تریم


امیرعلی
ساعت15:41---8 دی 1391
سلام امیر داداش بازم لینک نمیشی.پاسخ:سلام فدای سرت لینک نمیشه داداش ناراحت نباش مهم خودمم که تو دلت لینک شدم مگه نه؟(خنده) مخلصتم دربست. یا علی

امیرعلی
ساعت2:36---6 دی 1391
سلام داداش گل خودم.اومدم عرض ادبپاسخ:سلام به داداش گلم خیلی آقایی کوچیکتم داداش

شیدا
ساعت22:28---5 دی 1391
سخته....سخته..همه چیز این زندگی سخته...
پاسخ:شیدا خانم مثل همیشه به کلبه ی تنهایی من سر میزنه.


شیدا
ساعت22:25---5 دی 1391
گاهي روحم ميخواهد برود يك گوشه بنشيند،پشتش را كند به دنيا....

پاهايش را بغل كندوبلــــــــــــــــند بلـــــــــــــــــــــــند بگويد،من ديگر...

بازي نميكنم


پاسخ:احساست مثل شخصیتت زیباست شیدا خانم.خیلی زیبا بود


سيد اميرعلي
ساعت22:17---5 دی 1391
سلام.سلام عزيزم.شما تو وبلاگم نظر خصوصي گداشتي نتونستم جوابتو بدم.اون آدرسه وبتم ميزنم ميگه اشتباهه.تا اين كه امشب تو وبلاگه پدرام فهميدم اسمه قبليت آرتان بوده تازه پيدات كردم.

ميفهمم چي ميگي عزيزم چون بعضي تجربه هامون شبيه همه.زمان همه چيز رو حل ميكنه نگران نباش آدمايي هستن كه شرايطشون خيلي بدتر از ماست.هميشه تو شرايط خوب به بالادستت نگاه كن تو شرايط بد و نااميدي به پايين دستت نگاه كن.همدرد مثه منو تو زياده اما بايد روحيه داشته باشيم تا پيروزمندانه ادامه بديم.موفق باشي داداشمپاسخ:سلام داداش نوکرتم


روحان
ساعت19:48---5 دی 1391
پاسخ:قربون لطفتت داداش ممنون از گل سرخت تا حالا کسی به ما گل نداده بود. اما بد نیس یه دختر هم به ما گل بده ها (چشمک)..... نوکرتم

فرزاد
ساعت15:07---5 دی 1391
لینکت کردم
پاسخ:داداش گلم مرسی خیلی آقایی کوچیکتم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
برچسب:, :: 1 PM
پسر تنها

درباره وبلاگ


سخت ترین درد دنیا مرگ آرزوهاست در قفسی که در آن به ما امید موندن دادند و رفتند
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان قفسم تنگ است و آدرس asmanebisetare.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 5
بازدید کل : 1648
تعداد مطالب : 5
تعداد نظرات : 29
تعداد آنلاین : 1