از خودم بگم
 
مردی اسیر در قفسی ساخته از جنس بیگانه
مرد قفسی ترانسکشوال اف تو ام

سلام

من یه ترانسکشول اف تو ام هستم و بعد از 30 سال

 

زندگی با همین مشکل تازه چند ساله که با این اسم

 

آشنا شدم درد و رنج سپری شد ادامه داشت .........

 

اما همیشه خدا همراه بود و هست قدرت خداوند

 

اونقدر زیاده که جای تردید نیست که برای هر دردی

 

مسکنی هم قرار داد

 

در حال انجام کارای مجوزم هستم  به امید

 

خدا ببینم پس از گذروندن این سختیها که آزمایش

 

سخت خداست سرنوشت ما چه خواهد شد

 

محتاجیم به دعا

 


 



نظرات شما عزیزان:

آریا
ساعت14:47---21 دی 1391
سلام داداش خوش اومدی به جمع ما

آقا منم همش افسوس میخورم چرا دیر فهمیدم ترنسم و 28سال زندگیمو از دست دادم. ایشالا زود زود به آرزوت برسی
پاسخ:سلام داداش گلم من بیشتر از 28 سال زندگیمو از دست دادم. کوچیکتم داداش


شیدا
ساعت21:08---7 دی 1391
انشا الله همه کارات جور میشه و همه چی درست میشه..من میدونم که میشهپاسخ:مرسسسسسسی شیدا خانم.انشاالله همه بچه های تی اس کارشون درست شه از دعای همه من هم........

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
برچسب:, :: 4 PM
پسر تنها

درباره وبلاگ


سخت ترین درد دنیا مرگ آرزوهاست در قفسی که در آن به ما امید موندن دادند و رفتند
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان قفسم تنگ است و آدرس asmanebisetare.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 5
بازدید کل : 1648
تعداد مطالب : 5
تعداد نظرات : 29
تعداد آنلاین : 1